اختصاصی پایگاه خبری فضای نو : رسانه تخصصی طراحی داخلی


این کافه دو طبقه در مادرید اسپانیا قرار دارد. کافه یک کلوپ اجرای زنده در سطح محلی و دوش و قفسه هایی برای یک باغ سبزیجات معلق در خود دارد. اینها و ظروفی دیگر در واقع مواد لازم برای پرورش سبزیجات در کافه هستند. معمار پروژه باور دارد این مجموعه مخلوطی از امکانات است که مردم را به «استفاده متفاوت از شهر» ترغیب میکند. او باور دارد «این زیرساخت است که شهر را به زمین بازی و مکانی برای تبدیل بدن افراد به بخشی از داستان زندگی تبدیل می کند. فرصتی برای اجتماع بین بشری از طریق فعالیت هایی که معمولاً باعث تقویت فردیت می شوند.”

یک دفتر تأمین اجتماعی قبلاً محل کافه run run run را اشغال کرده بود ، اما متناسب با کاربری جدید کاملا تخلیه و زواید اضافی آن حذف شد تا تعداد معدودی از ستون های بتونی باقی بمانند. بدین ترتیب پروژه همچون یک گلخانه یا پاسیو در طراحی داخلی شد.

گوی های شیشه ای کروی که با خاک و سبزیجات کاشته شده اند ، در تنگه باریک بین گلخانه و نمای ساختمان ، به حالت تعلیق درآمده است و به رهگذران در خیابان اجازه می دهد نگاهی نزدیک به محصول در حال رشد داشته باشند. همچنین یک علامت نئون قرمز وجود دارد که نام کافه را نشان می دهد. این عمل از عدم تطابق پر رنگ و مواد در داخل طبقه همکف ، جایی که منطقه کافی نت اصلی است ، استفاده کرده است.

سلولز آلی برای ایجاد بافت سطح دانه ای در سراسر سقف ، که به رنگ صورتی رنگ شده است ، استفاده شد. چوب و سنگ مرمر کم رنگ و باریک به هم پیوسته شده اند تا یک کفپوش را تشکیل دهند.

میزهای ناهار خوری نارنجی روشن در سراسر نقاط مختلف واقع شده است. برخی از آنها به صندلی های صورتی نیز تجهیزشده اند ، در حالی که برخی دیگر با صندلی های مخصوص محاصره شده اند.

اگر چه صندلی مانند دیگر عناصر معماری کاملاً پایدار به نظر می رسد ، اما به عنوان راهی برای تأکید بر تغییرپذیری و سبکی بقیه عناصر موجود در معماری این کافه عمل کرده است. پالت جسورانه تمرین در طبقه پایین نیز ادامه دارد. در اینجا یک محل ملاقات گاه به گاه قرار گرفته است که توسط یک میز برنجی و سنگ مرمر طویل مسدود شده است و توسط یک لامپ در معرض نور قرار گرفته است.