اختصاصی پایگاه خبری فضای نو : رسانه تخصصی طراحی داخلی


پیانوهای دیوانه نام رستورانی در هلند است که در آن به جای سیستم مرسوم دی جی، نوازندگانی دیوانه کار می کنند.این رستوران باشگاه در واقع محلی برای میل غذا و رقص و تخلیه انرژی است.

این نخستین بار نیست که برند Crazy Pianos در هلند دست به اصلاحات در استراتژی طراحی فضاهای خود می زند. استراتژی جدید تجاری آنان یک مکان دیوانه ، متفاوت و غیررسمی است. طراحی‌ای غنی از جزئیات و گوشه و کنار ، پر از داستان های تخیلی در یک فضای هیجان انگیز است.

تولید تجربیات و تعامل های نوآورانه یکی از اهداف این پروژه است. این طرح در تلاش است تا تمام پتانسیل های هر فضایی را برای ایجاد موقعیت های جدید نشان دهد.

با این حساب ، ما فضا را به عنوان یک سکانس سینمایی از یک فیلم سوررئال تصور کردیم که به تدریج با ورود به محل مسابقات شبانه کشف می شود. چیدمان مبلمان محیطی، کاملاً متفاوت و متمایز از مبلمان بخش مرکزی است. در این فیلم هر منطقه به عنوان یک منظره جدید از داستان طراحی شده است.  “بلیط چرخ فلک” ، “گالری هنر” ، “قفس VIP” از جمله فضاهای طراحی شده است. هر مشتری بیشتر صمیمی یا اجتماعی ، راحت تر یا فعال تر ، گوشه ای ایده آل خود را مطابق با حال و هوای شب پیدا می کند.

سکوهای اندکی ارتقا یافته تا اطمینان حاصل شود که کلیه مناطق از صحنه قابل مشاهده هستند ، در حالی که شکل ارگانیک آنها مشتریان را به جریان ، حرکت و معاشرت دعوت می کند. و هرچه شب به جلو حرکت می کند ، میزهای اطراف پیانوها با تبدیل این منطقه به یک طبقه رقص پر جنب و جوش از بین می روند.

الگوهای ارگانیک در فرش های دیوار و کف ، همراه با فرمهای منحنی ، به ما کمک می کند جریانی از هیجان را ایجاد کنیم. فضا می تواند یک باغ عاشقانه ، یک مرکز هنری با قطعات مبلمان رنگارنگ و اشیاء نمادین یا یک دنیای سورئال خیالی باشد که ما را دعوت به بازی و گریختن کنیم.