این پروژه بصورت اختصاصی در پایگاه خبری فضای نو : رسانه تخصصی طراحی داخلی منتشر می‌گردد

شناسنامه معمار

دفتر/شرکت معماری

ژیلا نوروزی        متولد ۱۳۴۰  –  تهران

کارشناس ارشد معماری/دانشگاه تهران/دانشکده هنرهای زیبا

سال فارغ التحصیلی : ۱۳۶۸

پروانه اشتغال پایه یک از وزارت مسکن و شهر سازی          ۰۴۶۸۴-۱۰۰-۱۰

امضای مجاز از امور مهندسین ناظر شهرداری تهران    ۰۳۸۴۹-۰۱-۱

عضویت سازمان نظام مهندسی استان تهران           ۱۶۳۹۷-۰-۱-۱۰

ادرس اینستاگرام:@jilanorouzi

موسس شرکت مهندسی برسیان شار

ادرس اینستاگرام: @ Barsian.shaar

دفتر معماری برسیان شار

ژیلا نوروزی

مبانی نظری پروژه

ساختمان اداری تجاری پالیزی در منطقه ۷ شهرداری تهران، در خیابان پالیزی به مالکیت بخش خصوصی قرار دارد.این ساختمان دارای ۴ طبقه زیرزمین، ۵/۱ طبقه تجاری و ۷ طبقه اداری است.واحد های مدیریتی در طبقه هفتم ساختمان طراحی شده اند که دارای یک تراس در جبهه جنوبی ساختمان است.باقی طبقات روی زمین متشکل از دو واحد اداری هستند که هرکدام شامل هال ورودی، اتاق منشی، دو سرویس بهداشتی، آبدارخانه، فضای انتظار، انبار، فضای کار باز، اتاق مدیریتی و  اتاق کنفرانس هستند.زیربنای واحد های اداری متفاوت است،واحد های شرقی به مساحت ۲۲۸ مترمربع و واحدهای غربی به زیربنای ۲۱۶ مترمربع طراحی شده اند.

ورودی طبقات اداری در طبقه همکف و از بین دو واحد تجاری به لابی پله و آسانسور ها منتهی میشود. ساختمان دارای دو پله فرار و سه واحد آسانسور است که یکی از آنها برانکارد بر است.

مساحت واحد تجاری شرقی ۲۲۸ مترمربع در همکف و ۱۱۷ مترمربع در نیم طبقه است.مساحت واحد تجاری غربی ۱۸۱ متر مربع در همکف و ۱۰۰ مترمربع در نیم طبقه است.

۶۵ واحد پارکینگ در چهار زیرزمین ساختمان تامین شده است.۴واحد تاسیساتی در طبقه همکف با مساحت ۳۷ مترمربع و در طبقات زیرزمین اول و زیرزمین چهارم هرکدام یک واحد تاسیساتی به مساحت ۷۷ و ۴۳ مترمربع قرار دارند.

یک واحد انباری در زیرزمین اول به مساحت ۱۳۹ مترمربع قرار دارد.واحد های نگهبانی و سرایداری نیز در زیرزمین اول به مساحت ۱۰ و ۲۵ مترمربع قرار دارند.

جمع کل متراژ ساختمان ۲۰/۸۰۲۶ مترمربع است.اسکلت ساختمان فلزی بوده و پوشش بام از ایزوگام و گرمایش با پکیج و سرمایش بصورت آبی تامین میشود.

نقشه‌ها و دیاگرام‌های پروژه

برای مشاهده‌ی شکل کامل و دانلود تصاویر بر روی آنها کلیک نمایید

سه بعدی های پروژه

برای مشاهده‌ی شکل کامل و دانلود تصاویر بر روی آنها کلیک نمایید

تصاویر پروژه

برای مشاهده‌ی شکل کامل و دانلود تصاویر بر روی آنها کلیک نمایید