اختصاصی پایگاه خبری فضای نو : رسانه تخصصی طراحی داخلی

نویسنده: فاطمه میری


نام اثر: House Between Blocks

معماران: Natura Futura Arquitectura

موقعیت اثر: BABAHOYO, ECUADOR

سال ساخت: ۲۰۱۷

توضیحات متن توسط معماران ارائه شده است:” مشتری یک ارتباط دهنده سمعی و بصری است ، مدیر فرهنگی رویدادهای فرهنگی با روحیه‌ای بی‌پروا و آزاد و صاحب زمینی به مساحت ۷x10m² است. این پروژه باید روح خلاق کاربر را به تسخیر خودش درمی آورد نه اینکه فقط نظرش را جلب کند.

House Between Blocks ، درشهر Babahoyo در کشور اکوادور واقع شده‌است که در آن فضاهای کوچک مترادف با محدودیت، فقدان تهویه و روشنایی ضعیف هستند که همواره بهانه فقدان بودجه است؛ برای طراحی این ساختمان شرط این است که راه حلی با مهارت و تخصص ایجاد کنیم، یک راه‌حل که نیازهای واقعی را ارضا کند.

از ویژگی های ماهیت ساختاریِ ساختمان، تمامی متریال‌های خام محیط را مورد تجربه وآزمایش قرارداده و درنهایت از این ترکیب متریال به عنوان پیدایش ابزار جدیدی استفاده شده‌است؛ این بنا از همپوشانی بلوک های بتنی ساخته شده و درها و پنجره‌ها با طرحی مرسوم با متریال چوب، شیشه و فلز بوده است همراه با پنجره های بزرگ برای ترویج تهویه که امکان مقابله با آب و هوای گرمسیری را فراهم می‌کند و همچنین این طرح شامل طراحی مبلمانی بوده که حداقل اصول برای صرفه‌جویی در فضا و ایجاد یک محیط مفید است .

پاسخ حداقل یک محل سکونت از طریق استراتژی‌های مختلفی از جمله استفاده از کاربرد اصول طراحی پایدار همچنین استفاده  از مواد کم مصرف محلی و مشارکت نیروی کار محلی تعیین کنید و در ادامه روند با جستجوی راه‌هایی که احتمال دسترسی به یک راه‌حل شهری را به واقعیت نزدیکتر کرده و منابع شما را بهینه می‌کند، به چالش بکشید.”

سایت معمار: http://www.naturafuturarq.com/