اختصاصی پایگاه خبری فضای نو : رسانه تخصصی طراحی داخلی


انجمن صنفی معماران استان کرمان در نخستین رویداد خود نخستین گردهمایی معماران استان کرمان را تدارک و به منصه ظهور رساند. روز دهم خرداد در تالار فرهنگ و هنر کرمان این رویداد با حضور قریب ۱۵۰۰ نفر برگزار شد. داریوش بوربور و ماندانا کنت(به نمایندگی از غلامحسین کنت) بعنوان مهمانان ویژه در این رویداد به دعوت انجمن حاضر و به ایراد سخنرانی پرداختند. افشین اخلاص پور ، جواد ابراهیمی ، دکتر جهان بین از دیگر سخنرانان این رویداد بودند. در این برنامه به داریوش بوربور ، غلامحسین کنت و افشین اخلاص پور عضویت افتخاری انجمن اعطا شد. کاشی مرجان بعنوان حامی اصلی و تنی چند از شرکتهای صنعت ساختمان نیز در حاشیه برنامه به ارائه محصولات و توانمندی های خود پرداختند.

این برنامه از حاشیه های فرهنگی همچون بازدید مهمانان از باغ شاهزاده ماهان ، مقبره شاه نعمت الله ولی و بیمارستان ارجمند نیز برخوردار بود. همچنین بخش عمده ای از کارهای اجرایی رویداد توسط دانشجویان عماری دانشگاه ازاد اسلامی واحد کرمان انجام پذیرفت که بسیار حرکت شایسته و به جایی بود. قریب ۲۵۰ شاسی از پروژه های استان کرمان نیز در این رویداد نمایش داده شد.

انجمن و جوانان کرمان با این رویداد توان فنی ، عملیاتی ، اخلاقی و گروهی خود را به رخ کشیدند به شکلی که پیامهای مثبت زیادی به دست ما بعنوان رسانه پوشش خبری رویداد رسید.


برگزارکنندگان و دست اندرکاران رویداد که بانی انجمن نیز بودند به شرح ذیل می باشند:

دکتر نیما جهان بین رئیس هیئت مدیره
دکتر جواد ابراهیمی مدیر اجرایی گردهمایی و عضو هیئت مدیره
مهندس علیرضا قزل ایاغ مدیر مالی گردهمایی و خزانه دار هیئت مدیره
دکتر سجاد رنجبر مدیر نمایشگاه گردهمایی و دبیر هیئت مدیره
مهندس حسنیه امیری نایب رئیس هیئت مدیره