استودیوی نیویورکی LTL Architects طراحی داخلی نخستین موزه بزرگ ایالات متحده که به تاریخ پوستر اختصاص داده شده است  را زمینه‌ی خاکستری و ستون های نئوکلاسیک سفید باقی مانده از تاریخ بنا را طراحی کرده است. این موزه که به نام خانه پوستر یا Poster House شناخته می شود در طبقه همکف یک ساختمان 10 طبقه موجود در نزدیکی پارک مادیسون واقع در مرز محله چلسی نیویورک قرار دارد.

این موزه با فاصله 14.500 فوت مربع (1،347 متر مربع) ، شامل یک لابی ، فروشگاه هدیه ، کافی نت و اتاق نمایشگاه و یک زیرزمین در زیر با دفاتر و سایر اتاق های خصوصی است.

استودیوی محلی LTL Architects فضای داخلی را برای نمایش جزئیات اصلی بنا که از اوایل قرن بیستم باقی مانده اند مهیا نموده است.جزئیاتی مانند دیوارهای آجری اکسپوز شده، طاق های بشکه ای و ستونهای چدنی تزئین شده به رنگ سفید آماده شده اند.

این پروژه در سایتی خاص قرار گرفته است. زمینی کشیده به طول بین 185 فوت (56 متر) تا 200 فوت (61 متر) از خیابان 23 تا خیابان 24 که آنرا عملاً به یک گذرگاه عمومی تبدیل نموده است. گذرگاهی از جنس گالری و پوستر و گرافیک.طراحان باور دارند که گالری های پروژه در داخل پوسته ساختمان موجود همچون کشتی شناور هستند، در حالیکه یک سری برنامه های جمعی در لایه به لایه بیرونی آنها در حال وقوع هستند. این طرح در واقع یک مذاكره بين دو نوع متضاد اما تكميل كننده فضا تصور مي شود: يك حجم گالري محصور تر و يك تفرجگاه عمومي بازتر و فعال تر.

پروژه از جزئیات متعدد بتونی یا چوبی ، نیمکت های چوبی و میز و نرده های مشکی پوشیده شده است.

Poster House اولین موزه بزرگ ایالات متحده است که به تاریخ جهانی پوستر اختصاص یافته است. در حال حاضر به دلیل همه گیر شدن کورونا ویروس بسته شده است ، ولی پوسترهایی پیرامون موضوع Covid-19 را در سراسر شهر به صورت دیجیتالی در پنل های خدمات Wi-Fi LinkNYC نشان می دهد.

پیش از تعطیل شدن در ماه مارس ، به همراه بسیاری از موزه های شهر ، Poster House پوسترهایی از جنبش زنان ماه مارس 2017 ، پوسترهای فیلم نقاشی شده با دست از غنا و آثار هنری نوآویا توسط هنرمند اهل کشور چک، آلففون موچا به نمایش گذاشته است. همچنین این بنا میزبان نمایشگاه هایی تحت عنوان پوسترهایی از آینده شامل بازی های المپیک 1964 در ژاپن ، آثار جولیوس کلینگر طراح اتریشی از وین و نمایشگاه هایی با سبکهای بین المللی تایپوگرافی و سبک سوئیسی بوده است.

موزه پوستر در دانمارک و جمهوری چک نیز نمونه های مشابهی دارد.