اختصاصی پایگاه خبری فضای نو : رسانه تخصصی طراحی داخلی


فروشگاه جدید برند ایسی میاکی در اوزاکا توسط شینگو نوما طراحی شده است. طراح ژاپنی Shingo Noma فضای داخلی را برای ارجاع به سابقه طولانی تجارت دریایی اوزاکا ایجاد کرده است – بندر این شهر از سال 300 بعد از میلاد فعالیت می کرده است.

معمار در این باب می گوید: “جریان آب و جباب در این پروژه و شهر همیشه الهام بخش بوده است. جزئیات دکوراسیون با الهام از آب در هر نقطه از فروشگاه ارائه شده است. یک مجسمه نقره ای چهار شاخه که به نظر می رسد دسته شیر سنتی است ، درست در بالای آرم این برند روی نما نصب شده است.”

در طبقه همکف فروشگاه ، لباس هایی از ریل های فلزی خمشی که به شکل تقلید از لوله های آب درآمده اند ، آویزان شده اند. همان لوله ها از میزهای نمایشگر پشتیبانی می کنند که در همه آنها میزهای سفید و براق وجود دارد – تقریباً یادآور پوشش داخلی وان ها است. میهمانان می توانند بر روی صندلی های نشیمن که سفید ، آبی و خاکستری هستند استراحت کنند. برخی از اینها از شکل صابون تقلید می کند.

همین وسایل را می توان در زیرزمین فروشگاه مشاهده کرد که شامل فضای نمایشگاهی نیز می شود. در زمان افتتاح ، مجموعه ای از آثار سیتارو کورودا ، تصویرگر ژاپنی ، شامل تصاویر مختلف وی از قایق ها و کشتی ها نیز نمایش داده شده است. سطوح موجود در فروشگاه ، از جمله کف ، با بتن شسته کار شده است. سقف و شبکه کانالهای سرویس در معرض آن با رنگ سفید ارائه شده است.