اختصاصی پایگاه خبری فضای نو : رسانه تخصصی طراحی داخلی

مترجم: مونا لطفی


موقعیت: Minneapolis- United State

طراح: Dylan Johnson, Lilianne Steckel

این سالن در یک ساختمان صنعتی در مینیاپولیس قراگرفته است، حجم های آبی فیروزه ای و گیره هایی(فضای قرار گرفتن دست و پاهای صخره نورد) با رنگ های روشن به عنوان مسیرهای صخره نوردی تعبیه شده است. این مجتمع با دو سوئیت دو طبقه متصل به هم به فضای 44.90 مترمربع، به عنوان فضای تولیدی و انبار مورد استفاده بود که توسط دیلان جانسون از DJA Architects و لیلیان استکل طراح داخلی، باز طراحی و در سال 2017 افتتاح شد.

نمای جلوی ساختمان با پنچره های بسیار بزرگ، تجهیزات خوش آب و رنگ داخل سالن را به خوبی به نمایش میگذارد. سایبان فلزی عظیم که گویی از سقف داخلی سالن وام گرفته شده با نور پردازی خیره کننده یک ورودی دلچسب برای مهمانان به ارمغان آورده است. در بخش لابی از یک میز زاویه دار با طراحی Impuls Creative طراح بومی به عنوان میز پذیرش استفاده شده و یک نقاشی دیواری پر از رنگ و نشان تجاری که در آن میان قابل کشف شدن است.

سنگ های صخره نوردی با زاویه ها و اندازه های مختلف برای ورزشکاران با سطوح و توانایی متفاوت طراحی شده و یک تشک نرم سیاه رنگ برای محافظت از اسیب دیدگی در صورت سقوط به زمین تعبیه شده است. رختکن در طبقه همکف قرار دارد و راه پله ای آن را به طبقات بالاتر وصل میکند، ردپای رنگ آبی فیروزه ای اینجا نیز به چشم میخورد. اتاق های خصوصی طراحی شده با دیوارهای بتنی و کف پوش چوبی با طرح استخوان ماهی برای برگزاری کلاس ها، یوگا و جشن های خصوصی قابل استفاده مهمانان هستند. استفاده از  چوب بارنگ طبیعی، فولاد رنگ شده، کاغذ دیواری و رنگ ها از خوصیصات این طراحی است که در سرتاسر ساختمان به چشم می خورد.