اختصاصی پایگاه خبری فضای نو : رسانه تخصصی طراحی داخلی


دنلکس

نام دفتر طراحی: خانه آرش مدنی / معمار: آرش مدنی/ همکار طراحی: مینا داداش مطلق / نظارت بر اجرا: ایرج سمیاری / عکاس پروژه: محمدحسین حمزه‌لویی / محل پروژه: تهران/ سال: 1400

پروژه های خانه ی آرش مدنی، یک سفر طراحی معماری داخلی است که با درک عمیق از نیازهای کارفرما آغاز می‌شود. در این پروژه هر فضا با توجه به رنگ‌های سازمانی و فلسفه برند، به دقت تفکیک و سازمان‌دهی شده است. این رویکرد امکان استفاده بهینه از فضا را فراهم می‌کند و به برجسته‌سازی ارزش‌های برند کمک می‌کند. هر بخش از فضا تعادلی هنری بین زیبایی‌شناسی و کاربردی بودن را ارائه می‌دهد، از این رو، تجربه مشتریان در فضاها ارتقاء یافته و هویت برند تقویت می‌شود.

همچنین، پروژه‌ی شرکت دنلکس با توجه به محدودیت‌هایی چون اندازه، زمان و بودجه، فضای مسکونی به محیطی تجاری مبدل شده که همراه با ترکیبی از عناصر صنعتی و مدرن است. پوسته‌های مش فلزی به کار رفته در پارتیشن‌‎ها، سقف‌ها و میزها، همگی به طور یکپارچه و هنرمندانه در استندهای شوروم ادغام شده‌اند، ایجاد کننده فضایی که هم دینامیک و هم جذاب است. خطوط شکسته، همراه با لکه‌های رنگی قرمز، هویت برند دنلکس را به صورتی بصری و قدرتمند به تصویر می‌کشند. طراحی این فضا نه تنها بیانگر تعادل ظریف بین صنعتی و مدرن است، بلکه ماهیت و فرهنگ برند را بازتاب می‌دهد، بافتی که به مشتریان اجازه می‌دهد تا با برند ارتباط برقرار کنند.

در نهایت، این پروژه‌ نشان‌دهنده قابلیت ایجاد فضاهایی است که نه تنها نیازهای مشتریان را برآورده می‌کنند، بلکه برای تقویت هویت و ارزش‌های برند، با استفاده از طراحی‌هایی نوآورانه و متناسب با جدیدترین روندهای معماری داخلی، ارزش افزوده ایجاد می‌کنند.