اختصاصی پایگاه خبری فضای نو : رسانه تخصصی طراحی داخلی


آیین رونمایی از نخستین سامانه مدیریت‌ منابع سازمانی (ERP) معماری و‌ ساختمان با عنوان «NIKCORE» با حضور اردشیر سیروس و جمعی از معماران و سازندگان ساختمانی در سالن همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد.

 این رویداد یکی از برنامه‌های جنبی هشتمین رویداد معماران و سازندگان بناهای فاخر بود.

سامانه «NIKCORE» نخستین سیستم یکپارچه برای مدیریت و هماهنگی منابع، فرآیندها و اطلاعات در حوزه معماری است. این سیستم برگرفته از ایده‌های نوآورانه امیرحسین نیکدل موسس استودیو دیزاین نیکدل | NDS است که درسال 1390 با موضوع «طراحی و پیاده‌سازی سازمان‌های مبتنی بر تبلت و رایانش ابری» به عنوان اختراع به ثبت رسیده و جوایز متعددی نظیر نشان سیمین سرآمد را کسب کرده است.

این نرم‌افزار به دفاتر معماری و شرکت‌های ساختمانی در مقیاس های مختلف کمک می‌کند با سازمان‌دهی و شفاف‌سازی تمامی جنبه‌های مدیریتی و با تسهیل رسیدگی به جزئیات زمان‌بر و رفع موانع توسعه و پیشرفت در راستای اهداف استاندارد سازمانی، به رشد خود با سرعت بیشتری ادامه دهند.

همچنین این سیستم ضمن رفع چالش‌های مدیریتی در صنعت معماری و ساخت‌وساز، مدیران را یاری می‌کند تا با تمرکز بیشتری به اهداف تاثیرگذار خود
در جامعه معماری بپردازند.

نسخه RC (Release Candidate)
این سامانه هم اکنون به صورت محدود برای دفاتر معماری و شرکت های ساخت و ساز قابل دسترس خواهد بود و اما نسخه عمومی آن در نیمه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عرضه خواهد شد.

سایت رسمی نرم افزار:
NikCore.com