اختصاصی پایگاه خبری فضای نو : رسانه تخصصی طراحی داخلی

مترجم:سبا مصطفی


این پروژه در سال 2020 توسط ا Juan Alberto Andrade و María José Vascones برای فضای داخلی  Mendotel ، یک شرکت خدمات فناوری در Guayaquil ، اکوادور، طراحی شده است.

هدف اصلی این پروژه طراحی یک فضای کاملاً انعطاف پذیر برای نیازهای جدید مشتری بود ، بنابراین نقطه شروع این پیشنهاد،مطالعه موارد استفاده احتمالی از فضا بود.

پویایی کار مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و تصمیم به ایجاد یک دفتر و محل فروش با سطوح مختلف حریم شخصی،گرفته شد.

پروژه فضایی از دفتر جدید را در خود جای داده است و شامل یک طبقه همکف باز است و با معرفی یک قفسه مجلل که توزیع فضاهای اداری ، حمام ، کافه بار ، نمایشگاه و نمایشگاه تولید و همچنین فضاهای کار و جلسات سفارش داده شده است.

یک قفسه ثابت با پارتیشن های شیشه ای از کف تا سقف استفاده شده است و از حریم خصوصی خوبی برخوردار است.

طراحی و پویایی عملکردی در فضاهای داخلی توسط مبلمان فایده ای که از قفسه ایجاد می شود ، با مجموعه ای از جداول ثابت ، واحدهای ذخیره سازی و درهای کشویی که امکان انعطاف پذیری را فراهم می کنند، بیان می شوند.

مواد ، ساخت و روش های ساخت و ساز به ویژه برای نوع اجرای کاربری که پروژه باید به آن دست یابد طراحی شد اما باعث نفوذپذیری بصری در کل فضا می شود و یک نمای داخلی جدید ایجاد می کند.

مواد مورد استفاده عمدتا از چوب کاج و چوب لاکچری رنگی هستند.

قفسه رتیکول شده از تخته های چوب کاج (19 9 9 سانتی متر) با سیستم روپوش و چسب سفید ، علاوه بر عناصر مختلف و پارتیشن ها با تابلوهای OSB ساخته شده است.

کف با سیمان به پایان رسیده است.

استفاده از رنگ ها ، اشکال و مواد به عنوان منبعی برای ایجاد سلسله مراتب،بین مناطق ساده شده است؛ Pantone blue 2020 و خطوط منحنی برای ظرف سرویس و خطوط سفید ، چوب طبیعی و خطوط متعامد برای مداخله فضایی جدید انتخاب شده است.